perjantai 29. tammikuuta 2010

Suomi-neito ja maatuskat

Esittelen teille tytöt kuin kaksi marjaa: Pauligin Suomi-neito ja Itänaapurin maatuskat. Sisko löysi nämä somat maatuskat kerrattain kirpparilta 10 sentillä, mutta päätti lahjoitti ne oitis minulle, koska ne ovat selvästi erottamattomat tuon kahvipurkkini kanssa :)


Arjessa maatuskat päivystävät lampun päällä:


Suomi-neitojen ja maatuskojen tunnelmissa seurasimme taitoluistelun EM-kisoja viikko sitten Tallinnassa. Tuon reissun ja arkityön vuoksi täällä onkin sisustelut ja muut puuhailut olleet seisahduksissa... Niihin ryhdytään paremmalla ajalla, toivottavasti pian.

3 kommenttia:

  1. No niin kyllä sopivatkin yhteen! :)

    Mä tykkään maatuskoista (ja sivumennen sanoen, peltipurkeista....) ja mulla onkin tuossa olkkarin hyllyllä 2: toinen tooosi vanha ja jo hilseilevä (sain sen kotoa) ja toinen ihan uusi (sain muuten senkin porukoilta, Tallinnan tuliaisena). Siellä ne päivystää vieri vieressä. :)

    VastaaPoista
  2. Kauniit maatuskat <3 Olen etsiskellyt tuolaisia muttei kirpparilla ole vielä tullut vastaan. Ehkä joku kerta tärpää.

    VastaaPoista
  3. Laura - sepäs sattui, Tallinna nimittäin... Enää siellä ei kyllä maatuskoihin törmää juuri muuta kuin vanhassa kaupungissa. Kisaturistina ennätimme vain länsimaisille ostoksille uusiin ostoskeskuksiin.

    Mirva - niin, minäkin tykkään erityisesti näistä väreistä, ja tietysti siitä, että ne sattuvat olemaan niin samanlaiset tuon kahvipurkin kanssa. Yleensä olen nähnyt punavoittoisia värejä maatuskoissa.

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätät ajatuksiasi tänne!