perjantai 23. heinäkuuta 2010

Ehdinpäs!

Minulta on mennyt aivan ohi kaikki mainokset tästä Pauligin kesäisestä kahvipurkista. Kun pari päivää sitten huomasin tämän Miian blogissa, niin luulin jo olevani myöhässä. Mutta ehdinpä sittenkin! Tarpeeksi suuresta, mutta riittävän syrjäisestä kaupasta tällaisen vielä löytää.




Purkin kuvittaneella Sanna Manderilla on kyllä paljon muitakin kauniita töitä, joita voit katsella vaikkapa täällä (kun en halua kopioida kuvia blogiini).

Synttäreitäkin olen viettänyt, kuten näistä kuvista näkyy. Siskon antamat kukat, toisen siskon antama paketti ja tyttäreni antama kortti pääsivät tähän otokseen. Juuri tuo kortti siksi, että en voi vastustaa kuumailmapalloja.




Tiesitkö, että olen jopa rohjennut matkustaa kuumailmapallolla? Toivoin lentoa kerran tasavuosilahjaksi, ja sain. Oli se niin ihanaa lipua kaiken yllä ja tarkkailla tapahtumia linnun silmin, mutta kuitenkin läheltä :)

10 kommenttia:

  1. Onnea! En tiedä uskaltaisinko kuumailmapalloon.Ei minulla varsinaisesti mitään korkeanpaikankammoa ole,mutta siellä saattaisi huimata...

    VastaaPoista
  2. Minä en varmaan uskaltaisi kuumailmapalloon, mutta ajatuksena sellainen on aivan unelmaa:) Myöhästyneet onnittelut!

    VastaaPoista
  3. Tukholman kaupungin ylla saa lentaa kuumailmapalloilla. Sinne seuraavan kerran lentelemaan!

    VastaaPoista
  4. Kolme kahvipurkkia jäi vielä hyllyyn, kun minä hain omani ;-) Kassakin ihasteli purkkia ja aikoi ostaa...

    VastaaPoista
  5. Hietzu - kiitos :) Minua ei kyllä edes huimannut, oli niin kiva kaatsella maisemia.

    Mirva - kiitos! Ajatuksena/unelmana se minullakin oli, kun usein iltaisin lenkillä näin kuumailmapallon. Kyllä minuakin vähän jännitti etukäteen.

    Tuula - enpä tiedä uskaltaisinko ihan suuren kaupungin keskustan liepeille lentämään! Nyt on aika monta kertaa nähty, kuultu tai uutisista luettu, kuinka pallo on laskeutunut yllättäen. On ihan hyvä olla jonkinlaista peltolänttiä ympärillä ;-)

    Kuukki - hyvä tietää! Tarvisinkohan minä vielä toisen purkin, hhmmm...

    VastaaPoista
  6. Olisi se kiva liidellä kuumailmapallolla :)

    VastaaPoista
  7. Sesse - Niin olisi:) Odotin silloin kovasti, että se olisi lentänyt talomme yli, sillä tuttuja paikkoja olisi mukava katsoa taivaaltakin. Eilen taas näin pari palloa ilmassa ja jäin hetkeksi ihailemaan niiden lentoa.

    VastaaPoista
  8. Nuo ovat kyllä nättejä! Olen jo monessa blogissa nähnyt tällaisen kahvipurkin, mutta siltikään en sitten muistanut itse ostaa :)

    VastaaPoista
  9. Kyllä ainaskin täälläpäin(Kerava-Vantaa) löytyy kyseistä purkkia melkein kaupasta kuin kaupasta...Tiedoksi kaikille:)Minä myöskin olen hamstrannut kyseistä purkkia kaksin kappalein...Samoin kuin muitakin peltipurkkeja yllin kyllin....

    VastaaPoista
  10. Voi, täällähän on uusia kommentteja!

    Marika - niin ovat :) Ja kuten huomaat, ainakin joistakin kaupoista ehtii vielä sellaisen hakea. Itse huomasin, että purkilla on melkoisia hintaeroja, taisin nähdä 6,90-8,90€.

    Rimppalan mutsi - tervetuloa myös tänne! Ja kiitos tiedosta muidenkin puolesta. Sama juttu täällä: kaksi purkkia on ostettuna, toinen vahvemman kahvin säilytykseen ja toinen teepusseille. Arkikahvi on edelleen vanhassa vihreässä "Suomi-neito -purkissa".

    VastaaPoista

Kiitos, kun jätät ajatuksiasi tänne!